Zakelijk
bestellen
Speciale momenten vieren met een cadeautje zorgt niet alleen voor een fijne zakelijke relatie, maar ook voor een goede sfeer op de werkvloer!
Speciale momenten vieren met een cadeautje zorgt niet alleen voor een fijne zakelijke relatie, maar ook voor een goede sfeer op de werkvloer!
Jazeker dat kan, vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres. Dan zorgen wij ervoor dat de ontvanger zijn cadeautje thuisbezorgd krijgt en het leuk ingepakt is. Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kan je in het opmerkingsveld een boodschap schrijven die we erbij doen. Je kan hiervoor een minikaartje of een ansichtkaart uitzoeken en mee bestellen bij je bestelling.
Wij vinden het leuk om het voor u als cadeau in te pakken, dit is geheel kosteloos.
Graag dan wel even bij de opmerkingen in het winkelmandje aangeven dat het om een cadeau gaat.
Ja, zet de tekst even bij de opmerkingen in het winkelwagentje, en wij zorgen ervoor dat het op het kaartje wordt geschreven.
Er zit een haakje op de achterkant, die is mee gegoten, hiermee is het eenvoudig op te hangen.
Staat de woning erg in de wind en twijfel je of het haakje voldoende is, dan adviseren wij om het cijfer op te hangen met een high tack kit, deze is te koop bij elke bouwmarkt.
De letters kan je het beste bevestigen met high tack kit,
**extra tip van een klant: kabelgootje met dubbelzijdig tape op de muur plakkken, daarboven de letters bevestigen met de kit, en zodra de kit droog is het kabelgootje weer verwijderen, zo heb je een extra steuntje en tevens een leidraad om het goed recht te plakken.
De grotere cijfers en de huisnummer toevoegingen hebben een mattere en grovere structuur dan de kleinere cijfers en overige letters.
Nee alle letters en cijfers zijn onbehandeld, door de gladheid van de letters lijkt het misschien net of de letters voorzien zijn van een “lak” laagje in vergelijking tot de cijfers, dit is echter niet het geval, als je het op de muur bevestigd buiten, dan zult u zien dat ook de letters gauw weer mat worden en een mooi geheel vormt met de cijfers.
Nee helaas is dat op dit moment niet mogelijk, wel sta ik altijd open voor leuke nieuwe ideeén,
die kan je eventueel doorgeven door te mailen naar info@hetjuistecadeau.nl of via één van onze social media kanalen.
De verzendkosten worden berekend aan de hand van het gewicht of het formaat, de verzending word verstuurd via Postnl of DHL.
Alle bestellingen worden door ons met de hand gemaakt.
We streven ernaar je bestelling binnen enkele werkdagen te verzenden, de maximale indicatie van de levertijd staat aangegeven bij het betreffende product. Alle cadeauartikelen die op voorraad zijn, worden binnen 1- 2 werkdagen verzonden.
Nee, je bestelling wordt altijd in één keer geleverd. Het product met de langste levertijd geeft aan wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Wil je bepaalde producten eerder ontvangen? Plaats dan twee losse bestellingen.
Op dit moment is het mogelijk om veilig te betalen met iDeal, Bank contact, Klarna betaal achteraf of via een overboeking. De juiste betaalmethode selecteer je tijdens het afrekenen.
Heeft u een product voor een bepaalde datum nodig, geef dit dan aan bij de opmerkingen dan kunnen wij daar extra rekening mee houden. Is dit een handgemaakt product en ligt deze datum binnen de 10 werkdagen, dan verzoeken wij je graag eerst contact met ons op te nemen, zodat we van te voren aan kunnen geven of dit haalbaar is.
Alle pakketjes worden met liefde voor jou ingepakt. Soms kan het voorkomen dat er per ongeluk een verkeerd product wordt toegevoegd of een product is vergeten. Geen zorgen. Mail naar info@hetjuistecadeau.nl en wij lossen het zo snel mogelijk voor jou op.
Het invoeren van jouw adres is altijd op eigen verantwoordelijkheid. Controleer je adres altijd goed op je orderbevesting, een tikfout is snel gemaakt. Ontdek je een fout, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@hetjuistecadeau.nl met daarin vermelding van je ordernummer en de wijziging die je wilt doorvoeren.
Als je bestelling nog niet verzonden is kunnen wij het adres nog voor je aanpassen.
Als het pakket retour komt naar ons berekend de vervoerder hier extra kosten voor:
– € 8,55 + opnieuw de verzendkosten voor pakketpost
– € 6,55 + opnieuw de verzendkosten voor brievenbuspost
Het kan zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd bij je bestelling, ons systeem kan dan geen orderbevesting afleveren. Ook komt het regelmatig voor dat je bevestiging in je spambox terecht komt. Twijfel je of alles goed is gegaan? Stuur dan een mailtje naar info@hetjuistecadeau.nl
Wij hopen natuurlijk dat je helemaal tevreden bent met je bestelling! Mocht dat niet zo zijn, kun je gebruik maken van het herroepingsrecht. Op de pagina Retouren lees je hoe dit precies werkt.
Voor het vinden van een passende oplossing, raden wij je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hetjuistecadeau.nl.