Helaas duurde het erg lang voordat het brievenbus beterschapswensen pakketje geleverd werd, donderdagmiddag om 14.30 uur besteld en dinsdagmiddag pas geleverd, volgens de webwinkel een probleem van DHL.
JBLeuk en snelle levering. Bedankt
JENNIE SPIJKERMAN-WESTHUISEcht hele leuke cadeaus, bestel hier vaker en altijd netjes optijd geleverd. Ontvanger was blij verrast!
LIONAWat mooi! Heb er iemand blij mee gemaakt!
FEMY MIGHOUTMijn bestelling later ontvangen dan normaal, maar dit kwam door de bezorgpartij. Heel fijn en snel opgelost door Het juiste cadeau. Bedankt!
YOëLLE M.Snel geleverd en heel leuk ingepakt!
SILVIE BEEREPOOTZojuist bericht dat het ontvangen is.
NELLEKE GRUNDELEenvoudig te bestellen, snelle levering!
MARLEEN VAN VIANENMooie cadeau, en een mooi geschreven kaart erbij. Zag er verzorgd uit.
ALITATopservice en mooi product
JOIn 1 woord. Perfect. Leuke website. Mooie producten en een perfecte klantenservice. Heel vriendelijk en behulpzaam.
ANJALiefdevol samengestelde pakketjes en perfecte service!
MARGRIETLeuk verpakt & snelle levering!
TAMARA PAULUSSENSnelle levering!
KAROLIEN DE SCHRYVERSnelle service...leuk verpakt.Weer iemand helemaal blij gemaakt.
M. JOOSTENMooi pakket, op tijd geleverd en ontvanger was er erg blij mee.
ESTHERSnelle levering. Alles prima verlopen. Ideale geschenken voor moeilijke momenten.
ANNGoede ervaring en ontvanger was blij !!
TRUUS HUTINKsuper leuk en makkelijk om hier wat te bestellen.
Levering volgende dag
WILKE VAN DEN BRANDZeer snel geleverd!
MELANIE SANCHEZ Helaas duurde het erg lang voordat het brievenbus beterschapswensen pakketje geleverd werd, donderdagmiddag om 14.30 uur besteld en dinsdagmiddag pas geleverd, volgens de webwinkel een probleem van DHL.
JBLeuk en snelle levering. Bedankt
JENNIE SPIJKERMAN-WESTHUISEcht hele leuke cadeaus, bestel hier vaker en altijd netjes optijd geleverd. Ontvanger was blij verrast!
LIONAWat mooi! Heb er iemand blij mee gemaakt!
FEMY MIGHOUTMijn bestelling later ontvangen dan normaal, maar dit kwam door de bezorgpartij. Heel fijn en snel opgelost door Het juiste cadeau. Bedankt!
YOëLLE M.Snel geleverd en heel leuk ingepakt!
SILVIE BEEREPOOTZojuist bericht dat het ontvangen is.
NELLEKE GRUNDELEenvoudig te bestellen, snelle levering!
MARLEEN VAN VIANENMooie cadeau, en een mooi geschreven kaart erbij. Zag er verzorgd uit.
ALITATopservice en mooi product
JOIn 1 woord. Perfect. Leuke website. Mooie producten en een perfecte klantenservice. Heel vriendelijk en behulpzaam.
ANJALiefdevol samengestelde pakketjes en perfecte service!
MARGRIETLeuk verpakt & snelle levering!
TAMARA PAULUSSENSnelle levering!
KAROLIEN DE SCHRYVERSnelle service...leuk verpakt.Weer iemand helemaal blij gemaakt.
M. JOOSTENMooi pakket, op tijd geleverd en ontvanger was er erg blij mee.
ESTHERSnelle levering. Alles prima verlopen. Ideale geschenken voor moeilijke momenten.
ANNGoede ervaring en ontvanger was blij !!
TRUUS HUTINKsuper leuk en makkelijk om hier wat te bestellen.
Levering volgende dag
WILKE VAN DEN BRANDZeer snel geleverd!
MELANIE SANCHEZ