Sub waxinelicht hartjes rechthoek

Klantreviews

Snelle levering, super leuk cadeautje over de post. De ontvanger was er blij mee.

ESTHER

Helaas duurde het erg lang voordat het brievenbus beterschapswensen pakketje geleverd werd, donderdagmiddag om 14.30 uur besteld en dinsdagmiddag pas geleverd, volgens de webwinkel een probleem van DHL.

JB

Leuk en snelle levering. Bedankt

JENNIE SPIJKERMAN-WESTHUIS

Echt hele leuke cadeaus, bestel hier vaker en altijd netjes optijd geleverd. Ontvanger was blij verrast!

LIONA

Wat mooi! Heb er iemand blij mee gemaakt!

FEMY MIGHOUT

Mijn bestelling later ontvangen dan normaal, maar dit kwam door de bezorgpartij. Heel fijn en snel opgelost door Het juiste cadeau. Bedankt!

YOëLLE M.

Snel geleverd en heel leuk ingepakt!

SILVIE BEEREPOOT

Zojuist bericht dat het ontvangen is.

NELLEKE GRUNDEL

Eenvoudig te bestellen, snelle levering!

MARLEEN VAN VIANEN

Mooie cadeau, en een mooi geschreven kaart erbij. Zag er verzorgd uit.

ALITA

Topservice en mooi product

JO

In 1 woord. Perfect. Leuke website. Mooie producten en een perfecte klantenservice. Heel vriendelijk en behulpzaam.

ANJA

Liefdevol samengestelde pakketjes en perfecte service!

MARGRIET

Leuk verpakt & snelle levering!

TAMARA PAULUSSEN

Snelle levering!

KAROLIEN DE SCHRYVER

Snelle service...leuk verpakt.Weer iemand helemaal blij gemaakt.

M. JOOSTEN

Mooi pakket, op tijd geleverd en ontvanger was er erg blij mee.

ESTHER

Snelle levering. Alles prima verlopen. Ideale geschenken voor moeilijke momenten.

ANN

Goede ervaring en ontvanger was blij !!

TRUUS HUTINK

super leuk en makkelijk om hier wat te bestellen. Levering volgende dag

WILKE VAN DEN BRAND

Snelle levering, super leuk cadeautje over de post. De ontvanger was er blij mee.

ESTHER

Helaas duurde het erg lang voordat het brievenbus beterschapswensen pakketje geleverd werd, donderdagmiddag om 14.30 uur besteld en dinsdagmiddag pas geleverd, volgens de webwinkel een probleem van DHL.

JB

Leuk en snelle levering. Bedankt

JENNIE SPIJKERMAN-WESTHUIS

Echt hele leuke cadeaus, bestel hier vaker en altijd netjes optijd geleverd. Ontvanger was blij verrast!

LIONA

Wat mooi! Heb er iemand blij mee gemaakt!

FEMY MIGHOUT

Mijn bestelling later ontvangen dan normaal, maar dit kwam door de bezorgpartij. Heel fijn en snel opgelost door Het juiste cadeau. Bedankt!

YOëLLE M.

Snel geleverd en heel leuk ingepakt!

SILVIE BEEREPOOT

Zojuist bericht dat het ontvangen is.

NELLEKE GRUNDEL

Eenvoudig te bestellen, snelle levering!

MARLEEN VAN VIANEN

Mooie cadeau, en een mooi geschreven kaart erbij. Zag er verzorgd uit.

ALITA

Topservice en mooi product

JO

In 1 woord. Perfect. Leuke website. Mooie producten en een perfecte klantenservice. Heel vriendelijk en behulpzaam.

ANJA

Liefdevol samengestelde pakketjes en perfecte service!

MARGRIET

Leuk verpakt & snelle levering!

TAMARA PAULUSSEN

Snelle levering!

KAROLIEN DE SCHRYVER

Snelle service...leuk verpakt.Weer iemand helemaal blij gemaakt.

M. JOOSTEN

Mooi pakket, op tijd geleverd en ontvanger was er erg blij mee.

ESTHER

Snelle levering. Alles prima verlopen. Ideale geschenken voor moeilijke momenten.

ANN

Goede ervaring en ontvanger was blij !!

TRUUS HUTINK

super leuk en makkelijk om hier wat te bestellen. Levering volgende dag

WILKE VAN DEN BRAND