Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We helpen je graag zo snel mogelijk.

Mail ons op info@hetjuistecadeau.nl en stuur meteen even het volgende mee:

  • Je ordernummer (of een screenshot van je bestelbevestiging)
  • Een duidelijke omschrijving van wat er mis is
  • Een foto van het beschadigde artikel/de beschadigde artikelen
  • Een foto van de buitenkant van het pakket
  • Een foto van het verzendlabel op het pakket
  • Een foto van het geopende pakket
  • Een foto van het opvulmateriaal in het pakket

    Zodra we deze ontvangen hebben, zullen we direct voor een oplossing zorgen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hetjuistecadeau.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het ook mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Wenwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantreviews

Snelle levering, super leuk cadeautje over de post. De ontvanger was er blij mee.

ESTHER

Helaas duurde het erg lang voordat het brievenbus beterschapswensen pakketje geleverd werd, donderdagmiddag om 14.30 uur besteld en dinsdagmiddag pas geleverd, volgens de webwinkel een probleem van DHL.

JB

Leuk en snelle levering. Bedankt

JENNIE SPIJKERMAN-WESTHUIS

Echt hele leuke cadeaus, bestel hier vaker en altijd netjes optijd geleverd. Ontvanger was blij verrast!

LIONA

Wat mooi! Heb er iemand blij mee gemaakt!

FEMY MIGHOUT

Mijn bestelling later ontvangen dan normaal, maar dit kwam door de bezorgpartij. Heel fijn en snel opgelost door Het juiste cadeau. Bedankt!

YOëLLE M.

Snel geleverd en heel leuk ingepakt!

SILVIE BEEREPOOT

Zojuist bericht dat het ontvangen is.

NELLEKE GRUNDEL

Eenvoudig te bestellen, snelle levering!

MARLEEN VAN VIANEN

Mooie cadeau, en een mooi geschreven kaart erbij. Zag er verzorgd uit.

ALITA

Topservice en mooi product

JO

In 1 woord. Perfect. Leuke website. Mooie producten en een perfecte klantenservice. Heel vriendelijk en behulpzaam.

ANJA

Liefdevol samengestelde pakketjes en perfecte service!

MARGRIET

Leuk verpakt & snelle levering!

TAMARA PAULUSSEN

Snelle levering!

KAROLIEN DE SCHRYVER

Snelle service...leuk verpakt.Weer iemand helemaal blij gemaakt.

M. JOOSTEN

Mooi pakket, op tijd geleverd en ontvanger was er erg blij mee.

ESTHER

Snelle levering. Alles prima verlopen. Ideale geschenken voor moeilijke momenten.

ANN

Goede ervaring en ontvanger was blij !!

TRUUS HUTINK

super leuk en makkelijk om hier wat te bestellen. Levering volgende dag

WILKE VAN DEN BRAND

Snelle levering, super leuk cadeautje over de post. De ontvanger was er blij mee.

ESTHER

Helaas duurde het erg lang voordat het brievenbus beterschapswensen pakketje geleverd werd, donderdagmiddag om 14.30 uur besteld en dinsdagmiddag pas geleverd, volgens de webwinkel een probleem van DHL.

JB

Leuk en snelle levering. Bedankt

JENNIE SPIJKERMAN-WESTHUIS

Echt hele leuke cadeaus, bestel hier vaker en altijd netjes optijd geleverd. Ontvanger was blij verrast!

LIONA

Wat mooi! Heb er iemand blij mee gemaakt!

FEMY MIGHOUT

Mijn bestelling later ontvangen dan normaal, maar dit kwam door de bezorgpartij. Heel fijn en snel opgelost door Het juiste cadeau. Bedankt!

YOëLLE M.

Snel geleverd en heel leuk ingepakt!

SILVIE BEEREPOOT

Zojuist bericht dat het ontvangen is.

NELLEKE GRUNDEL

Eenvoudig te bestellen, snelle levering!

MARLEEN VAN VIANEN

Mooie cadeau, en een mooi geschreven kaart erbij. Zag er verzorgd uit.

ALITA

Topservice en mooi product

JO

In 1 woord. Perfect. Leuke website. Mooie producten en een perfecte klantenservice. Heel vriendelijk en behulpzaam.

ANJA

Liefdevol samengestelde pakketjes en perfecte service!

MARGRIET

Leuk verpakt & snelle levering!

TAMARA PAULUSSEN

Snelle levering!

KAROLIEN DE SCHRYVER

Snelle service...leuk verpakt.Weer iemand helemaal blij gemaakt.

M. JOOSTEN

Mooi pakket, op tijd geleverd en ontvanger was er erg blij mee.

ESTHER

Snelle levering. Alles prima verlopen. Ideale geschenken voor moeilijke momenten.

ANN

Goede ervaring en ontvanger was blij !!

TRUUS HUTINK

super leuk en makkelijk om hier wat te bestellen. Levering volgende dag

WILKE VAN DEN BRAND